سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

همیشه رئیس جمهور یک مملکت از تمام منافع آن در کل دفاع و صیانت می نماید .

اما عجبا از روش حجت الاسلام روحانی که یکی به میخ میزند و یکی به نعل! این سیاست ایشان قبل از انتخابات به روشنی قابل دیدن بود، آنجا که گفتند «هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد و هم چرخ صنعت»! این سخن در ظاهر منطقی به نظر می رسد، اما در حقیقت این معنا را میدهد که برای خوشگذرانی و زندگی راحت و سهل باید یکی را فدای دیگری کرد!

در این مدت یک سال و نیم از به دوران رسیدن دولت اعتدال نه تنها چرخ سانتریفیوژها از حرکت ایستاد، بلکه چرخ صنعت و تولید هم با سیاستهای ضد تورمی به حالت رکود رسید!

نمونه دیگر میخ زدن ایشان در هنگامی است که مانور نیروهای دلاور ارتشی با حجم وسیعی در حال رخ دادن است که در مغالطه ای دیگر از همان نوع قبل، توان موشکی را در برابر تولیدات کشاورزی قرار میدهد و اقتدار توان موشکی را به نوعی زیر سوال می برند، درحالیکه دشمنان در همین مدت بر مذاکره درباره برد موشکی ایران اصرار میکردند!

متاسفانه این دولت چون از گروه ها و احزاب گوناگون با سهم خواهی تشکیل گردیده، دیدگاه صحیحی درباره مدیریت یکپارچه کشور ندارد، و قصد داشتند با توجه به تجربیات قبل تحریم ها را با دیپلماسی برطرف کنند، تولید نفت را افزایش دهند، و با استفاده از سیاستهای اقتصادی و منابع زیرزمینی کشور را به جلو ببرند که با توجه به نگاه بعضا لیبرالیستی و غربی تیم دولت و عدم توجه به بیانات راهگشای رهبری تا کنون نه تنها پیشرفتی در این زمینه ها ایجاد نشده که گاها توقف و رکود ایجاد گشته است که رهنمودها و تاکیدات رهبری درباره عدم توقف علم و نگاه به داخل موید این مطلب است.

متاسفانه جناب روحانی و همکارانشان با تمام شعارهایی که دادند، توفیقی جز در زمینه بهداشتی و فضای عمومی تورمی تا به حال نیافتند و در پس این ناکامی ها مدام به دلسوزان و منتقدین بدترین اهانتها را کرده اند!

آیا این سخن پراکنی ها و اهانت ها از طرف دولت نتایج شعارهای توخالی و نداشتن برنامه در زمان انتخابات است؟!آیا این عدم توفیق نشانه ای از عدم صداقتاین دولت با مردم در زمینه های گوناگون است؟!


تجربه انقلاب به ما ثابت کرده است هر جا اخلاص و کار برای خدا نباشد، آن حرکت ابتر می ماند. و همین پیشرفتهایی که به آن دست یافتیم و در حال رسیدن به آن هستیم همه به برکت کار جهادی و با اخلاص و بدون شعار بوده است. و این توفیقات به برکت پیروی از ولایت و رهبری امام خمینی برای ایران و جهان اسلام ایجاد گردید.

چندی پیش در حرم امیرالمونین امام علی علیه السلام، برادری عراقی خطاب به بنده گفت «اگر امام خمینی نبود، الان از شیعه چیزی برای عرضه وجود نداشت و مسلمین هم هیچ عزتی نداشتند»

به زودی از ما خواهند پرسید که چرا از این همه منابع درست استفاده نکردید و چرا عزت مسلمین را کمرنگ کردید!

فاین تذهبون؟!


[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 11:24 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 613458