سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب فرمودند : «گاهی یک اظهارنظر از سوی یک مسئولِ دارای جایگاه و به اصطلاح دارای تریبون، دارای منبر، یک تأثیرات سوئی میگذارد که این تأثیرات را اگر انسان بخواهد برطرف کند، مبالغی بایستی کار کند؛ همان قضیّه‌ی سنگِ توی چاه است؛ واقعاً مشکلات ایجاد میکند. بایستی سنجیده اظهارنظر کرد؛ این‌جور نباشد که ما حالا یک مدیری هستیم، یک مسئولی هستیم، درباره‌ی یک مسئله‌ای یک مطلبی به ذهنمان میرسد، کارشناسی نشده، بررسی نشده، جوانبْ دیده نشده، این را نباید پرتاب کرد در فضای افکار عمومی؛ گاهی اوقات جمع کردنش کار سخت و مشکلی است.»(6/6/92)

جناب یونسی(دستیار رئیس جمهور) سخنانی بر زبان آوردند که سخت به برادران عراقی برخورده است و حتی موجب موضع گیری وزیر امور خارجه عراق که فردی کاملا مورد اعتماد ایران بوده و هست، گردیده است!

سخن کسی در این سطح و با سابقه داشتن وزارت اطلاعات به نظر تصادفی نمی آید!

جهل معتدل1

آیا ممکن است این سخن حاشیه جدید دولت برای انحراف افکار عمومی باشد؟ و یا در راستای توافق پنهانی بد ژنو می باشد ، تا اینکه حرکت جبهه مقاومت در برابر داعشی های آمریکایی را با چالش مواجه کند؟!

اگرچه نگاه به سوابق این فرد در فتنه سال 88 ، شاید بهتر نمایان کننده نیات پشت این سخن باشد و یا اینکه همین نوع سخنان در راستای نزدیکی به صهیونیستها چندی قبل از ایشان را به یاد بیاوریم، ذهن ها به سمتی دیگر خواهد رفت که باید هوشیار شد!

مراقب باشیم که ظاهرگرایان منافق با لباس های دینی، انقلاب اسلامی را به گوشه ای نرانند که «بن وَهَـب» ها با غضب و نگاه فتنه ای سخن می گویند و می دانند چه میگویند و چه می کنند!


[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 8:48 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 613212