سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها موضوع اصلی کشور بررسی سند برجام   (JCPOA)مذاکرات هسته ای و گره آن با قطعنامه 2231 و همچنین توافق محرمانه ایران و آژانس بین المللی انرژی هسته ای است.

بررسی محتوایی و دقیق دو متن موجود و شنیده های توافق محرمانه آژانس با ایران، نگرانی های قبل از توافق را به وضوح نشان میدهد!

جناح فرهنگی مومن در این زمان خاص، باید با توکل به ایزد منان و عبور از فضاسازی رسانه ای مخرب به گفتمان سازی در حوزه اصرارهای مکرر رهبر انقلاب اسلامی در خصوص توافق خوب بپردازد.

خوب است برای این امر به بیانات رهبرمان رجوع کنیم: « ما اگر میخواهیم یک خواسته‌ای تحقّق پیدا کند، قدم اوّل این است که این خواسته را به‌صورت یک گفتمان پذیرفته‌شده دربیاوریم» (1394/04/13)

گفتمان سازی هسته ای

باید از رسانه ها و به خصوص رسانه ملی خواست که فضاسازی گفتمان رهبر انقلاب را دقیقا به تصویر بکشند! نه اینکه تنها منتظر بمانند که ایشان چه گفتند و یک خبری و بعدش خبرها از جانب اصحاب سررسید که مصادره به مطلوب می کنند سخنان آقا را! و پس از آن ایجاد تذبذب در ذهن مخاطب خاکستری که چه کسی و چه راهی و چه میشود!

این فضاسازی فعلا باید در زمینه توافق خوب هسته ای صورت گیرد و همیشه نیاز داریم فضاسازی غالب و قالب فضاسازی رهنمودهای نائب امام غایب باشد تا به فرموده قرآن و معصومین جامه عمل بپوشانیم.

رهبری فرزانه در دیدار دانشجویان فرمودند: «شما وقتی که یک آرمانی را دنبال میکنید، میگویید، تکرار میکنید و بجد پای آن می‌ایستید، این یک گفتمان در جامعه ایجاد میکند، این موجب تصمیم‌سازی میشود؛ زیدِ تصمیم‌گیر در فلان مرکز تصمیم‌گیریِ مدیریّت کشوری، وقتی که یک چیزی به‌عنوان یک گفتمان درآمد، مجبور میشود دنبال بکند.» (1394/04/20)

بنده شما را دعوت میکنم به انجام وظیفه این روزهایمان!

خواندن متن ها و مقایسه آن با خطوط ترسیمی ولی امر و روشنگری و فضاسازی درباره آنها!

مطالعه و مطالعه و مطالعه وظیفه اول تا سوم ماست! بی جهت نبوده که رهبری معظم این همه به مطالعه کتاب خوب تاکید دارند که حضرتشان الگویی نیک در این مسیر هستند!

وظیفه را انجام دهیم؛ عرق ریختن امروز برای حفظ منافع ملی بهتر از پشیمان شدن و خون دل خوردن یا خون دادن فرداهاست که فقط این دنیا نیست! سوالهای سخت در انتظار ماست!

.......

پی نوشت:

لینک چند متن که دوستان بزرگوار زحمت کشیدند در ادامه امده است؛ بخوانید و بازنشر کنید

+ بررسی محدودیت های زمانی برجام (بخش اول)

+ بررسی محدودیت های زمانی برجام (بخش دوم)

+ بررسی محدودیت های زمانی برجام (بخش سوم)

+ بررسی محدودیت های زمانی برجام (بخش چهارم)

+ مکانیزم بازرسی (دسترسی) در برجام | (بخش اول، لایه معلوم)

+ مکانیزم بازرسی (دسترسی) در برجام | (بخش دوم، لایه مجهول)


[ یکشنبه 94/5/4 ] [ 11:0 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 88
کل بازدیدها: 613277