سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

پیام انقلاب اسلامی امروزه از عرصه تئوری و نظر به میدان کاربردی و عمل آمده است.

امام میفرمود :ما میگوییم تا شرک و کفر است، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم ... ما تصمیم داریم پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم.

 

خالد مشعل میگفت: انقلاب اسلامی در ایران، نهضت فلسطین را به بستر اصلی کشانده است و راه حسین (علیه السلام) را پیش روی ملت فلسطین گشوده است.

شهید خالد اسلامبولی، مجازات کننده انور سادات، در توضیح اقدام انقلابی خود کربلا را آدرس میدهد و هنگامی که رئیس دادگاه او را به حمایت بیرونی متهم کرد، در پاسخ گفت: اگر منظور شما ایران است، ما هیچ رابطه ای با آن نداشته ایم و اگر منظورتان خمینی(ره) است ما به پیروی از او افتخار میکنیم.

 

راستی چه خوب است تا حدودی با آرمانهای امام و انقلاب آشنا شویم، تا بدانیم چه کسی واقعا خط امامی است و چه افرادی منافقانه صحبتهای امام عزیز را که حقی بزرگ بر گردن همه ما دارند به راحتی و در راستای منافع خود تحریف می کنند؛

 

قسمتی از پیام امام خمینی(ره) به مناسبت سالگرد کشتار خونین حجاج خانه خدا و قبول قطعنامه598:

من به صراحت اعلام میکنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجو د برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذاری میکند و دلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند وجلوی جاه طلبی و فزون طلبی صاحبان قدرت و پول و فریب را نگیرد. ما باید برای پیشبرد اهداف و منافع ملت محروم ایران برنامه ریزی کنیم، ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشکلات و مسائل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام وجو د تلاش نما ییم و این را باید از اصول سیاست خارجی خو د بدانیم. ما اعلام میکنیم که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده ی جهان است و کشور ایران به عنوان یک دژ نظامی و آسیب ناپذیر نیاز سربازان اسلام را تأمین و آنان را به مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام و همچنین به اصول و رو شهای مبارزه علیه نظامهای کفر و شرک آشنا میسازد.

 

ما در صدد خشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیزم، سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم، ما تصمیم گرفته ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظا مهایی را که بر این سه پایه استوار گردیده اند نابو د کنیم و نظام اسلام رسول الله - صلی الله علیه و آله و سلم را در جهان استکبار ترویج  نماییم و دیر یا زود ملتهای در بند شاهد آن خواهند بود.

 

***  ***  ***

 

ورود ایران را به باشگاه کشورهای فضایی تبریک میگوییم؛

 

 اما همه بدانند که مظهر قدرت ایران شهدا هستند.

 

***  ***  ***

 


[ دوشنبه 86/11/15 ] [ 10:35 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 86
کل بازدیدها: 613539