سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

روزی مطهری را بی منطق ها به شهادت رساندند و امروز ...

مشغول دیدن CD های روح الله ،ساخته بچه های حزب الله لبنان بودم. هدفم گوش کردن قسمتهایی از فرمایشات امام (ره) و استفاده از آنها بود که نکاتی با توجه به این روزها برایم آشکار گشت.

شخصیت هایی درباره حضرت امام خمینی(ره) مشغول صحبت بودند. یکی در دفتر امام بود، یکی در خط امام بود، یکی مورخ بود، یکی کنار امام بود و... و بودند افرادی ...

به یاد این دعا افتادم که «اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا»؛ که واقعاً عاقبت بخیری چقدر مهم است. روی سخن با همه آن افراد نیست که خیلی از آنان از بزرگواران نظام اسلامی ما هستند.

بودند افرادی که از امام می گفتند و امروز به خاطر منافع دنیایی، سخنان ایشان را تحریف می کنند. یکی گروهک غیر قانونی نهضت آزادی را شستشو می دهد و دیگری داستانی دروغ از قول مرحوم توسلی به امام نسبت می دهد و یکی می گوید که ما چه کردیم و امام چه کرد و ... بگذریم که مثنوی هفتاد من می شود.

و حال برای این ادعاهای مضحک خود هیچ دلیل و سندی ندارند که امام فرمود:«اگر بعد از من حرفی را به من نسبت دادند یا باید صدای آن باشد و یا متن آن»

و این ویژگی افراد ضعیف النفس است که در برابر دنیای زود گذر مادی سر تعظیم فرود می آورند و «خسر الدنیا و الاخره» می شوند و ایمان خود را در لحظه ای از دست می دهند که شدیدا به آن نیازمندند و از رسوایی خود می ترسند.

و در این میان مسئولین موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) نه تنها به وظیفه خود مبنی بر برائت از تحریفات و آشکار ساختن حق عکس العملی نشان نمی دهند که همچون کبکی سر در برف فرو برده اند و به زندگی غریزی خود مشغولند.

خدایا همه ما را عاقبت به خیر بگردان...


[ جمعه 87/2/13 ] [ 6:29 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 614991