سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

روزی فردی وارد جمعی شد و خطاب به آنان گفت: «همه تان دیوانه اید». تمام افراد از حرف او به خنده افتادند. بعد آن فرد به تک تک افراد حاضر در جمع اشاره کرد و گفت:«با تو بودم، با تو بودم و...». افراد حاضر در جمع ناراحت شدند و به سمت او حمله کردند و وی را کتک زدند.

قضیه ما هم همانند این داستان بالاست. حال مطلب پایین رو طوری بخوان که ...

خودت در خسرانی ای بیچاره، اصلا تمام مشکلات به خاطر توست...

«ای بیچاره! تو چشم ملکی ظاهر بین داشتی، ولی باطن و ملکوتت کور بود. کوری خودت را حالا ادراک کردی، و الا از اول کور بودی، چشم بصیرت باطنی که آیات خدا را به آن می بینند نداشتی.

ای بیچاره! تو قامت مستقیم و صورت خوش ترکیب ملکی داری، میزان ملکوت و باطن، غیر از این است، باید استقامت پیدا کنی تا مستقیم القامة در قیامت باشی. باید روحت روح انسانی باشد تا صورت عالم برزخ و آخرتت صورت انسان باشد.

تو گمان می کنی که عالم غیب و باطن، که عالم کشف سرایر و ظهور ملکات است، مثل عالم ظاهر و دنیاست که اختلاط و اشتباه در کار باشد: چشم و گوش و دست و پا و سایر اعضایت- همه با زبانهای ملکوتی، بلکه به قول بعضی با صورتهای ملکوتی، شهادت به هر چه کردی می دهند.

هان ای عزیز!

گوش دل باز کن و دامن همت به کمر زن و به حال بدبختی خود رحم کن! شاید بتوانی خود را به صورت انسان گردانی و از این عالم به صورت آدمی بیرون روی که آن وقت از اهل نجات و سعادتی. مبادا گمان کنی که این ها موعظه و خطابه است، اینها همه نتیجه برهان حکمی حکمای عظام و کشف اصحاب ریاضت و اخبار صادقین و معصومین است، در این اوراق بنای اقامه برهان و نقل اخبار و آثار زیاد نیست.»(چهل حدیث- ص14و 15)

پست قبلی هم با این دید بخوانید و اگر می توانید ما را بزنید!

 

? اگر من جای احمدی نژاد بودم، همین کار را می کردم

یکی از اساتید ما که مقاله ای با کمک او نوشتیم، در سر کلاس از عملکرد اقتصادی دولت انتقاد می کرد و می گفت و می گفت... بعد از کلاس جمع کوچکی دور او جمع شده، موضوع به اینجا رسید که پس چه سیاستی در این زمینه باید پیش گرفت؟ استاد ما گفت: « اگر من جای احمدی نژاد بودم، همین کار را می کردم.»

? فایده پالیزدار

دوستان ما که هر چی داد زدند، تجمع کردند جلوی دادگستری، قوه پر مدعا و... کاری خاصی انجام نشد، اما پالیزدار بود که باعث شد قوه قضائیه به خودش تکونی بده و یه سری ها رو جابجا کنه و یه خورده واضح تر حرف بزنه. بزنیم به تخته که چشم نخوره.

 

? این الرجبیون

یا من یعطی الکثیر بالقلیل


[ پنج شنبه 87/4/13 ] [ 9:58 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 613227