سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

متاسفانه مدعیان اصلاح طلبی زمانی است که برای رسیدن به هدف خود -قدرت- از هر وسیله ای استفاده می کنند؛ حتی بی احترامی به قرآن! و به تبع آن به مبانی ناب اسلامی اهانت می کنند و آنها را به سخره می گیرند.

 این سیاست ها، همان کارهایی است که معاویه و گروهش دنبال می کردند تا بر علی علیه السلام پیروز گردند و چند صباحی در قدرت باشند.

و حضرت امیر المومنین در نامه 28 نهج البلاغه ادعای دروغین معاویه را افشا می کند که انگار افشای ادعاهای دروغین همین اصلاح طلبان است: «... خود را در چیزی قرار می دهی که از آن بیگانه ای. حال کار به اینجا کشید که محکوم، حاکم باشد؟ ای مرد! چرا بر سر جایت نمی نشینی؟ و کوتاهی کردن هایت را به یاد نمی آوری؟ و به منزلت عقب مانده ات باز نمی گردی؟ برتری ضعیفان و پیروزی پیروزمندان در اسلام با تو چه ارتباطی دارد؟ تو همواره در بیابان گمراهی سرگردان، و از راه راست روی گردانی!»

ای مدعیان بی عمل! چرا کوتاهی های تان را به یاد نمی آورید و در سر جای خودتان نمی نشینید؟ و به منزلت عقب مانده خودتان باز نمی گردید؟...

و این عده در بعضی موارد به تخریب می پردازند که حضرت امیر علیه السلام باز هم پاسخ ادعای واهی آنها را داده است: « ...سوگند به خدا! خواستی نکوهش کنی، اما ستودی، خواستی رسوا سازی که خود را رسوا کرده ای، مسلمان را چه باک که مظلوم واقع شود، مادام که در دین خود تردید نداشته و در یقین خود شک نکند، این دلیل را آورده ام، حتی برای غیر تو که پند گیرند، و آن را کوتاه آوردم به مقداری که از خاطرم گذشت. ...»

ای مدعیان بی عمل! خودتان را رسوا کرده اید و ما از این تخریب ها باکی نداریم که حضرت این دلیل را برای غیر معاویه آورده اند، تا شاید پند گیرند.

همان گونه که پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم با کفار و یهودیان مبارزه کرد، ما هم با مشرکان و وهابی های افراطی و صهیونیست ها و نوچه های بهایی شان مبارزه می کنیم.

همان طور که علی علیه السلام با مارقین و ناکثین و قاسطین جنگید، ما نیز با چنین تفکراتی در داخل و خارج خواهیم جنگید.

ای مدعیان بی عمل! امام خمینی (ره) فرمودند:«اگر بخواهید در مقابل دین ما بایستید با تمام توان در مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد.» و دیگر آن زمان نخواهد آمد که جاسوسان و سکولارها بخواهند انقلاب رنگین! را در ایران زیر نظر دولت اصلاحات و با استفاده از بیت­المال اجرا کنند.

و همان گونه که سید حسن نصر الله گفت: «هر جای دنیا که به ما نیاز باشد ما حاضریم و ما تنها کفن پوش نخواهیم بود بلکه ما همراه کفن اسلحه حمل خواهیم کرد.» و حسینی عمل خواهیم کرد و آن هنگام است ای مدعیان بی عمل! که شما معنای لبیک یا حسین علیه السلام را خواهید فهمید.

 

---------------------------------

رمضان را می توان به همه سال القا کرد.

هر کس امامش را در رمضان پیدا کند، تمام سالش رمضان می شود.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 10:29 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 80
کل بازدیدها: 613778