سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

 

     حضرت آقا در ابتدای سال الزامات حرکت به سوی جهاد اقتصادى را «داشتن روحیه‌ى جهادى و استحکام معنویت و روح ایمان و تدین در جامعه» برشمردند و برای عملیاتی شدن آن دو شرط مهم «مبتلا نشدن کشور به مسائل حاشیه‌اى و حفظ اتحاد و انسجام ملى» را اشاره فرمودند.

     زمان چندانی از فرمایش راهبردی رهبر عزیزمان نمی گذرد که شاهد فراموشی این مهم از سوی خواص طرفدار حق هستیم و ابتلای کشور به مسایل حاشیه ای و دامن زدن به آن توسط دوستان اصولگرا و بزرگ کردن این مسایل فرعی در میانه تحول بزرگ و بیداری اسلامی منطقه.

     اگر نگاه دقیقی به بیانات نایب الامام داشته باشیم و سیر آن را دنبال کنیم، در می یابیم که نه تنها درباره مسایل فرعی سخنی نمی گویند که از دامن زدن به آن در برهه های گوناگون نهی مان می کنند و پیگیر مسایل اساسی کشور و جهان اسلام هستند و به گونه ای روشن مسایل را مدیریت می نمایند.

     گاهی در گوشه و کناری حرف از نا امیدی و موفق نشدن میزنند، اما رهبر انقلاب اسلامی حتی در غربت دوستانی که باید همراه باشند، امیدوارانه راهبری می کنند و به همه ما روحیه و امید می بخشند؛ هم چنان که در دیدار اخیرشان با معلمین فرمودند: « درست است که یک ملت با همه‌ى قدرت وارد میدان شد و کار بزرگى انجام داد و پیروز شد و نظام تشکیل داد، اما غریب هم بود. این ملت هنوز هم غریب است. این ملت با غربت این کار را انجام داد، غریبانه این راه دشوار را پیمود؛ خسته نشد، دلزده نشد، افسرده نشد، ناامید نشد، ترسیده نشد؛ پیش رفت. امروز آثار کارهاى او، نشت این حرکت عظیم و انگیزه‌ى بزرگ او در دنیا دارد تدریجاً محسوس و دیده میشود.»

     حضرت آقا خون دل می خورند، اما محکم و استوار ایستاده اند تا آنجا که نوید تحول در منطقه را در قلب اروپا می دهند: « این حرکت بیدارى تا قلب اروپا خواهد رفت. آن روزى پیش خواهد آمد که همین ملتهاى اروپائى علیه سیاستمداران و زمامداران و قدرتمندانى که آنها را یکسره تسلیم سیاستهاى فرهنگى و اقتصادى آمریکا و صهیونیسم کردند، قیام خواهند کرد. این بیدارى، حتمى است. حرکت ملت ایران، امتداد و عمقش اینهاست؛ حرکت عظیمى است.» و این گونه زیربنا و پایه های تمدن غربی را به چالش می اندازند که تمدنی دیگر با محوریتی ایرانی-اسلامی جایگزین خواهد گشت.

     نعمت این امام و اسوه حسنه در زمان غیبت حضرت معصوم علیه السلام در برابر ماست و وظیفه ای که بر دوش ماست...

     «رحمت خدا بر پیشروان این راه، رحمت خدا بر شهیدان عزیز و مجاهدان سربلند و بزرگوار، رحمت خدا بر روح مطهر امام بزرگوارمان که این راه را به روى ما گشودند، و رحمت خدا بر همه‌ى ملت ایران.» و رحمت خدا بر سید و مقتدایمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

غریب امیدوار  در ودیعه الهی


[ جمعه 90/2/23 ] [ 9:16 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 613213