سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«آنچه مهم است این است که ما تحلیل درستى از رفتار امروز غرب داشته باشیم . مواجهه‌‌ى آنها با جمهورى اسلامى ایران و با انقلاب اسلامى و با حرکت اسلامى و بیدارى اسلامى، یک بخشى از سیاستهاى کلان آنها است. سیاست کلان نظام سلطه، عبارت است از بردگى ملتها و تسلط بر سرنوشت ملتها بدون اینکه کمترین اعتنایى به مصالح ملتها و خواسته‌‌ى آحاد ملتها داشته باشند؛» (امام خامنه ای)

 یکی را سوزاندند این داعشی های آمریکایی و همه دیدند! البته رسانه های غربی و غیر، آن سوزاندن را نشان دادند!سبک آمریکایی

چقدر آسان افکار عمومی ملتها را نسبت به اسلام بد میکنند و آسان تر به دنبال اهداف شوم خود می روند! خود غربی ها(آمریکایی ها و اروپایی ها) به همراه چند حکومت عربی جرقه آتش این تروریستهای بد ذات را ایجاد کردند و اکنون آتش آن را برای بیشتر در صحنه ماندن و بهره بردن سرمایه داران صهیونیسم شعله ور نگه می دارند!

و در میان آتش این درگیری مشغول بودن مسلمانان به خود و کم رنگ شدن بیداری اسلامی و در نتیجه عقب ماندگی مسلمانان و عدم صدور اسلام ناب محمدی را پیگیری میکنند!

مسئولان و مردم کشور ایران به عنوان داعیه دار اسلام ناب محمدی باید هوشیار باشند و در دام رسانه ای دشمنان و مباحث انحرافی گیر نکنند و به دنبال صدور پیام اسلام در چارچوب پیام رهبری فرزانه به جوانان اروپا و آمریکا باشند...

رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «هدف اساسى دشمن این است که در دستگاه محاسباتى ما اختلال ایجاد بکند. دستگاه محاسباتى وقتى دچار اختلال شد، از داده‌‌هاى درست، خروجى‌‌هاى غلط به‌‌دست خواهد آورد؛ یعنى تجربه‌‌ها هم دیگر به درد او نخواهد خورد. وقتى دستگاه محاسباتى خوب کار نکرد، درست کار نکرد و محاسبه درست انجام نگرفت، تجربه‌‌ها هم دیگر به کار نمى‌‌آید.»

تجربه تاریخی ما میگوید که این همه مسلمان و مسیحی و ایرانی و ژاپنی و ویتنامی و آفریقایی و حتی خود مردم مستضعف آمریکا (داوودیان در کلیسا) توسط همین آمریکایی ها زنده زنده سوزانده شدند و کمتر دیده شد و نشان داده نشد و کمتر کسی بیان کرد!

آیا بزرگ سوزاننده همین آمریکای جنایتکار و به تعبیر امام روح الله شیطان بزرگ نیست؟!

کدخدای بعضی ها کلا سبک زندگی اش جهنمی است و ید طولایی در سوزاندن دیگران دارد.

رهبر انقلاب می فرمایند « ...برخورد غربى‌‌ها و دست‌‌اندرکاران تمدن کنونى غرب در طول این صدسال اخیر، هشتاد نود سال اخیر، با کشور ما چگونه بوده. ما این‌‌همه تجربه‌‌ى ضربه زدن از سوى غرب داریم.» 1393/05/01

بنابراین مسئولان ما در مذاکرات هسته ای باید مراقب باشند طرف مقابل آنها چه کسی است! اسیر قدم زدن با آنها نشوند! همانند توافق ژنو امتیاز در برابر هیچ ندهند و قبل از امضا کردن توافق را بخوانند و مشورت کنند اگر فرزند انقلابند...

این همه تجربیات گرانبها از این چندصد ساله و از همین یک و نیم سال عقب نشینی به دست آمد. مردم متوجه شدند که از دیگ غربی ها جز دروغ بخاری بلند نمی شود.

پس فرزند دیپلمات انقلاب! بنگر با که می روی و به کجا می روی که خودت نمی روی، مملکتی را می بری!

«فاین تذهبون»

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28815/smpf.jpg


[ جمعه 93/11/17 ] [ 10:57 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 612996